Show simple item record

dc.creatorAnoll, Lídiaca_ES
dc.date.accessioned2016-07-13T08:07:32Z
dc.date.available2016-07-13T08:07:32Z
dc.date.issued2014ca_ES
dc.identifierhttp://www.raco.cat/index.php/UllCritic/article/view/293015ca_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/57465
dc.descriptionMaria d’Agoult, influenciada possiblement pels seus coneixements musicals, sembla inspirar-se en la tècnica de la variació musical quan decideix provar el seu talent com a “nouvelliste”. D’aquesta manera aconsegueix transmetre, en diferents registres, un crit que brolla d’un cor ferit per una relació molt més que turbulenta. És a l’anàlisi d’aquest crit, que sentim un cop i un altre en les quatre “nouvelles” que se li coneixen, que consagrem aquest treball, anàlisi que anirà precedida d’una breu exposició dels factors que portaren Marie d’Agoult a exercitar-se en un gènere que, si bé la temptà, sabia molt bé que no era el més apropiat a la seva naturalesa, i que culminarà en una reflexió sobre la imatge de la dona que es desprèn de cadascun d’aquests relats.ca_ES
dc.formatapplication/pdfca_ES
dc.languagecatca_ES
dc.publisherUniversitat de Lleidaca_ES
dc.relationhttp://www.raco.cat/index.php/UllCritic/article/view/293015/381464ca_ES
dc.sourceUll crític, L'; 2014: Núm.: 17-18; p. 129-139ca_ES
dc.titleMarie d’Agoult et ses variations sur le bonheur impossibleca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record