Show simple item record

dc.creatorSaladrigues, Gemmaca_ES
dc.creatorLlanes, Àngelsca_ES
dc.date.accessioned2016-06-23T11:33:13Z
dc.date.available2016-06-23T11:33:13Z
dc.date.issued2014ca_ES
dc.identifierhttp://www.raco.cat/index.php/Sintagma/article/view/293008ca_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/57295
dc.descriptionDes de l’època dels noranta hi ha hagut un augment d’exposicióde la segona llengua en escoles de primària i secundària, concretament en la llengua anglesa. Una metodologia utilitzada ha estat l’AICLE, la qual s’està desenvolupant des de fa uns anys en diferents nivells educatius, amb un bon resultat pel que fa l’adquisició de la segona llengua. S’han fet molts estudis en aquest àmbit, però gairebé tots ells es centren en el guanys lingüístics comparant els grups d’AICLE i no AICLE. No obstant això, hi ha una manca d’estudis fets pel que fa als efectes i el tipus d’exposició d’aquests estudiants a la segona llengua. Així, aquest estudi analitza els efectes generals d’exposició a una segona llengua en oposició als efectes específics de la mateixa (per mitjà de classes AICLE, concretament classes de tecnologia en anglès). L’estudi compara grups d’estudiants amb una quantitat i tipus d’exposició a la llengua diferents; el desenvolupament de la L2 es mesura a partir de la correcció de l’escriptura, la complexitat lèxica, la complexitat sintàctica i la fluïdesa d’escriptura.ca_ES
dc.formatapplication/pdfca_ES
dc.languagecatca_ES
dc.publisherSintagma: revista de lingüísticaca_ES
dc.relationhttp://www.raco.cat/index.php/Sintagma/article/view/293008/381457ca_ES
dc.rightsEls autors conserven els drets d’autoria i atorguen a la revista el dret de primera publicació, amb l’obra disponible simultàniament sota una Llicència d’atribució de Creative Commons que permet compartir l’obra amb tercers, sempre que aquests en reconeguin l’autoria i la publicació inicial en aquesta revista.ca_ES
dc.sourceSintagma: revista de lingüística; 2014: Vol.: 26; p. 133-147ca_ES
dc.titleExamining the impact of amount of exposure on l2 development with clil and non-clil teenage studentsca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record