Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • English 
    • English
    • català
    • español
  • Login
Repositori Obert UdL
View Item 
  •   Home
  • Revistes UdL
  • Sintagma: revista de lingüística
  • Any: 2013 Vol.: 25
  • View Item
  •   Home
  • Revistes UdL
  • Sintagma: revista de lingüística
  • Any: 2013 Vol.: 25
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reflections on ELT pedagogy: Functioning and communicating in English

Thumbnail
Access to documents
Issue date
2013
Author
Cavalheiro, Lili
Suggested citation
(2013) . Reflections on ELT pedagogy: Functioning and communicating in English. http://hdl.handle.net/10459.1/57285.
Impact


Web of Science logo    citations in Web of Science

Scopus logo    citations in Scopus

Google Scholar logo  Google Scholar
Share
Export to Mendeley
Metadata
Show full item record
Note
Reflexions al voltant de la didàctica de la llengua anglesa: funcionant i comunicant en anglès. La globalització i els contextos comunicatius multiculturals han contribuït a l’expansió de l’anglès com a principal llengua internacional i, com a resultat, l’ús de l’anglès com a llenguafranca s’ha incrementat. En considerar aquesta situació, el concepte d’anglès com a llengua estrangera ha deixat de complir amb las necessitats de la nostra societat multicultural en constant transformació. D’acord amb això, la investigació en didàctica de l’anglès ha canviat també de l’anglès estàndard i la correcció gramatical a la competència i l’eficiència comunicatives. A dia d’avui, aprendre anglès és un procés de dos sentits, en el qual l’objectiu de la majoria (depenent dels estudiantes i de les seves metes) és d’aconseguir una competència comunicativa intercultural per a l’adquisició de coneixement, competències, actituds i consciència cultural crítica necessaris pera comunicar. El canvi essencial, per tant, ha anat d’una aproximació encarada a atènyer formes “fixes”, a un mètode en què aprenem la manera de “funcionar” amb el llenguatge en diversos contextos.
URI
http://hdl.handle.net/10459.1/57285
European research projects
Collections
  • Any: 2013 Vol.: 25 [8]

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2022 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to 
 

 

Browse

All of the repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

D'interès

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2022 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to