Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • English 
    • English
    • català
    • español
  • Login
Repositori Obert UdL
View Item 
  •   Home
  • Recerca
  • Anglès i Lingüística
  • Articles publicats (Anglès i Lingüística)
  • View Item
  •   Home
  • Recerca
  • Anglès i Lingüística
  • Articles publicats (Anglès i Lingüística)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Englishisation at a global space: students and staff making sense of language choices

Thumbnail
View/Open
024208.pdf (1.247Mb)
Sol·licita una còpia
Issue date
2016-04-13
Author
Martín-Rubió, X.
Cots Caimons, Josep Maria
Suggested citation
Martín-Rubió, X.; Cots Caimons, Josep Maria; . (2016) . Englishisation at a global space: students and staff making sense of language choices. Language and Intercultural Communication, 2016. https://doi.org/10.1080/14708477.2016.1168051.
Impact


Web of Science logo    citations in Web of Science

Scopus logo    citations in Scopus

Google Scholar logo  Google Scholar
Share
Export to Mendeley
Metadata
Show full item record
Abstract
Aquest estudi parteix de la premissa que la mobilitat acadèmica internacional contribueix al desenvolupament de les identitats plurilingües dels estudiants i que les universitats receptores d'aquesta mobilitat que tenen per objectiu esdevenir espais globals constitueixen un lloc de recerca interessant per explorar com els individus que conviuen en aquests espais (re)construeixen la seva identitat plurilingüe tot intentant reconciliar la seva ideologia lingüística amb limitacions concretes de tipus pràctic i institucional. L'estudi es basa en l'anàlisi, mitjançant el mètode etnometodològic conegut com Membership Categorization Analysis de la interacció resultant de, per un banda, dos grups de discussió amb un grup d'estudiants abans i després de realitzar una estada Erasmus en una universitat danesa i, per altra banda, un grup de discussió amb una docent i dues membres del personal d'administració de la universitat. L'anàlisi revela els 'mètodes' discursius que adopten els estudiants i el personal de la universitat, com a parlants plurilingües el repertori dels quals inclou una llengua poc parlada com el danès o el català, per tal de 'donar sentit' a la seva tria lingüística, la qual situa la llengua local (el danès) en una posició clarament subsidiària en la vida quotidiana de la universitat.
URI
http://hdl.handle.net/10459.1/56943
DOI
https://doi.org/10.1080/14708477.2016.1168051
Is part of
Language and Intercultural Communication, 2016
European research projects
Collections
  • Articles publicats (Anglès i Lingüística) [219]

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2022 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to 
 

 

Browse

All of the repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

D'interès

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contact Us | Send Feedback | Legal Notice
© 2022 BiD. Universitat de Lleida
Metadata subjected to