Show simple item record

dc.contributor.authorSanvicén, Paquita
dc.contributor.authorMolina, Fidel
dc.contributor.authorMayoral Arqué, Dolors
dc.contributor.authorGarcia, Marc
dc.contributor.authorAgustí, Anna
dc.contributor.authorCatalán, Esther
dc.contributor.authorIzquierdo, Alex
dc.date.accessioned2016-02-09T12:22:44Z
dc.date.available2016-02-09T12:22:44Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2385-6203
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/49464
dc.description.abstractSaber utilitzar eines d’anàlisi i tenir unes bases de criteri per interpretar la complexitat social és imprescindible per a l’alumnat universitari que es forma per a professions que incideixen directament en/i amb la problemàtica de les persones. El repte és conscienciar l’alumnat de la utilitat de l’anàlisi sociològica. Aquesta comunicació presenta una experiència innovadora d’aprenentatge que posa en valor les seues vivències, capital social, cultural i objectius vitals.ca_ES
dc.description.abstractAll the university pupil need sociological thoughts. It’s specially necessary for the students that will be professionals of the social work, education work, etc. For the professors, the challenge is to bring over their experience and theory learning. This comunication explain a innovate experience, that is doing for students and professors in the same time, and puts un value their experiences, social capital, cultural and vital pourpose.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherCIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a http://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/739ca_ES
dc.relation.ispartofRevista del CIDUI, 2014, núm. 2, p. 1-10ca_ES
dc.rightscc-by, (c) Sanvicén et al., 2014ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/*
dc.subjectAprenentatge col·laboratiuca_ES
dc.subjectGeneració de coneixementca_ES
dc.subjectTransferència de coneixementca_ES
dc.subjectImaginació sociològicaca_ES
dc.subject.otherAprenentatge cooperatiuca_ES
dc.subject.otherConeixement -- Transmissióca_ES
dc.titleAfavorir el pensament crític impulsant la interrelació de les inquietuds i vivències amb la reflexió teòrica. Una experiència de treball col·laboratiu i dialògic en teoria sociològica entre professorat i alumnatca_ES
dc.typearticleca_ES
dc.identifier.idgrec024562
dc.type.versionpublishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by, (c) Sanvicén et al., 2014
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by, (c) Sanvicén et al., 2014