Show simple item record

dc.contributorMartín Fuentes, Eva
dc.contributorUniversitat de Lleida. Facultat de Dret i Economia
dc.contributor.authorTobeña Alòs, Ricard
dc.date.accessioned2015-12-07T12:43:21Z
dc.date.available2015-12-07T12:43:21Z
dc.date.issued2015-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/49251
dc.description.abstractAquest estudi analitza el comportament d'alguns restaurants de la ciutat de Lleida a Facebook, gràcies a la importància que ha adquirit aquesta xarxa social a la societat. Mitjançant una recollida manual de les publicacions dels restaurants seleccionats, s'ha monitoritzat tota la seva activitat. La posterior anàlisi indica quines són les tendències que apliquen aquests restaurants. Dimarts és el dia de la setmana que més publiquen, el 53% del total de publicacions es realitzen en la franja matinal o que gairebé la meitat de les publicacions estan relacionades amb l'auto publicitat del restaurant. Una segona fase d'anàlisi, creua els resultats de la primera fase de l'anàlisi amb el nombre de “likes” que han obtingut. Gràcies a això es poden establir els paràmetres per maximitzar els resultats de les publicacions.ca_ES
dc.format.extent42 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightscc-by-nc-ndca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectRestauracióca_ES
dc.subjectFacebookca_ES
dc.subjectXarxes socialsca_ES
dc.subjectContingutca_ES
dc.subject.otherRestaurantsca_ES
dc.subject.otherXarxes socialsca_ES
dc.subject.otherMàrqueting per Internetca_ES
dc.titleEstudi del comportament dels restaurants de Lleida a Facebook. A la recerca de la publicació idealca_ES
dc.typebachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd