Show simple item record

dc.contributorMartín Fuentes, Eva
dc.contributorUniversitat de Lleida. Facultat de Dret i Economia
dc.contributor.authorCamara Camara, Fatou
dc.date.accessioned2015-12-07T11:12:22Z
dc.date.available2015-12-07T11:12:22Z
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/49244
dc.description.abstractEl present estudi analitza la literatura més rellevant sobre la generació dels Millennials en el seu comportament envers a les activitats turístiques que realitzen i els seus hàbits i usos de les noves tecnologies abans, durant i després de realitzar un viatge. També pretén conèixer quines estratègies segueixen les grans empreses turístiques per satisfer i adaptar-se a les noves necessitats d’aquesta generació que, realitzant la literatura bibliogràfica i amb els resultats obtinguts, observem que els Millennials són joves que, el fet de poder estar permanentment connectats en els seus viatges i poder realitzar reserves a través dels seus dispositius mòbils i tabletes és un factor importantíssim a l’hora de triar, per exemple, allotjament o empresa d’intermediació.ca_ES
dc.format.extent46 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightscc-by-nc-ndca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectMillennialsca_ES
dc.subjectTurismeca_ES
dc.subjectInternetca_ES
dc.subjectXarxes socialsca_ES
dc.subjectNoves tecnologiesca_ES
dc.subject.otherGeneració Yca_ES
dc.subject.otherTurismeca_ES
dc.subject.otherXarxes socials en líniaca_ES
dc.titleMillennials: la generació que revoluciona el turismeca_ES
dc.typebachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd