Now showing items 1-20 of 20

    • Els problemes de l’Alícia en el país de les meravelles 

      Folguera, Carles; Folguera, Joan; Mayoral, Irene; Roures, Mª Carmen (2015)
      Fitxa d'activitats on es treballen els següents continguts: palíndrom,corba de Peano (fractals), mesura (en milímetres, centímetres, nombres decimals, i construcció de cossos geomètrics), atzar i estratègies de càlcul.
    • Unitat 1: L’ortoedre. L’aula d’un institut. Lleida 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Unitat 2: El cub. L’Escola Zollverein d’Administració i Disseny. Essen 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Unitat 5: La piràmide. L’Hotel Luxor. Las Vegas 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Unitat 3: El prisma triangular. L’Edifici Fòrum. Barcelona 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Unitat 4: El prisma pentagonal. El Pentàgon. Washington D.C. 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Unitat 9: Síntesi. La volta al món en 8… edificis 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Unitat 6: El cilindre. La Torre Westhafen. Frankfurt 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Unitat 8: L’esfera. L’Ericsson Globe. Estocolm 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Material per al professorat. La volta al món en 8... edificis 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest projecte va néixer de la iniciativa d’un grup de professors i professores de matemàtiques de secundària de Lleida que, amb el suport de l’ICE de la UdL, creà un grup de treball i elaborà aquest material amb l’objectiu ...
    • Unitat 7: El con. Melbourne Central. Melbourne 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Unit 1: Orofacial exploration 

      Aldavert Fàbregas, Maria Mercè (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      The Orofacial Examination Protocol is very useful in providing a fast, initial, expedient detection of possible morphological and functional disorders, and to guide the patient toward the appropriate professionals. With ...
    • Equip ICE d’anglès a primer cicle d’educació infantil (0-3 anys) : Les experiències de les Escoles Bressol Municipals d’Albarés i de Ronda-La Mercè 

      Berenguer Sans, Mònica; Guixé Cirera, Montse; Jordà Buchaca, Sara; Muntada Audet, Ilona; Subirana Esteve, Marta (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2017)
      L’any 2013 es va introduir l’anglès a les aules de dos anys de l’Escola Bressol Municipal Albarés de Lleida sota l’aixopluc del seu projecte lingüístic. L’experiència i els bons resultats obtinguts van incentivar a crear ...
    • Unit 1: Antibiotics and antibiotic sensitivity 

      Ballesté Coma, Joan Carles (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2017)
      The selection of a proper antibiotic is crucial for the efficient treatment of bacterial related diseases. A classical laboratory test in order to sort out the most suitable antibiotic to fight an infection is the Antibiotic ...
    • Unit 1: The starting system in Diesel engines 

      Panadés Tocino, Albert (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2017)
      The starting system is an essential part of the Diesel engine so as to assist the engine in the first steps of working when the cooling system has a low temperature. For this reason, the engine has an electrical system ...
    • Unit 1: Family Links 

      López Piñol, Ignasi (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2017)
      The analysis and study of a family and its relationship is of paramount importance in order to get insight into an infant background. This information necessary for a kindergarten worker can be visually outlined in a ...
    • Equip ICE d’anglès a primer cicle d’educació infantil (0-3 anys): Amb una mirada crítica 

      Berenguer Sans, Mònica; Guixé Cirera, Montse; Jover Fantova, Concepció; Subirana Esteve, Marta; Vernet del Rosario, Joana (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2018)
      Durant cursos 2015-2017 vam desenvolupar les metodologies que les diferents escoles bressols municipals de Lleida empren a l’hora de dur a terme l’activitat d’anglès a l’aula. Durant aquest curs hem volgut aprofundir en ...
    • Catàleg d’Activitats d’Emprenedoria a la Formació Professional de les terres de Lleida 

      Gutiérrez Martos, Maria Dolors; Argilés Aluja, Teresa; Herrera i Llop, Lluís-Marc (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2018)
      L’Equip ICE d’Implementació de l’emprenedoria a l’FP actual, pretén reprendre les tasques (creació de materials, suport i difusió de projectes i integració de l’emprenedoria) ja iniciades per l’anterior Equip ICE ...
    • Equip ICE d’anglès a primer cicle d’educació infantil (0-3 anys): La programació d’anglès implementada a l’escola bressol municipal Albarés de l’Ajuntament de Lleida 

      Berenguer Sans, Mònica (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2018)
      En aquest document es pretén donar a conèixer la programació duta a terme en el marc del projecte d’anglès a l’escola bressol municipal Albarés de Lleida, planificada d’acord amb el Decret 101/2010, de 3 d'agost, d'ordenació ...
    • Writing is driving me nuts 

      Carreño, Àngels; Llas, Dolors; Vidal, Eva; Miquel, Fina; Fernández, Maite; Nabau, Maria; Olarte, Mireia; Cantons, Sílvia; Irun, Montse (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2018)
      These are a series of units designed by ESO teachers for ESO students who have to pass the External Examination of Competències Bàsiques de 4t ESO. This exam consists of three parts: listening comprehension, reading ...