Institut de Ciències de l'Educació (ICE)
Browse by
L’Institut de Ciències de l’Educació acull equips de formadors orientats a satisfer les necessitats de formació del professorat d’infantil, primària i secundària. Els formadors que composen aquests equips han rebut formació específica dels diferents programes del Departament d’Ensenyament i del propi ICE. Estan composats per professorat universitari i no universitari amb una dilatada experiència professional i, tot sovint, presenten iniciatives i projectes educatius diversos. [Més informació]
Collections in this community
Recent Submissions
-
Equip ICE d’anglès a primer cicle d’educació infantil (0-3 anys): La programació d’anglès implementada a l’escola bressol municipal Albarés de l’Ajuntament de Lleida
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2018)En aquest document es pretén donar a conèixer la programació duta a terme en el marc del projecte d’anglès a l’escola bressol municipal Albarés de Lleida, planificada d’acord amb el Decret 101/2010, de 3 d'agost, d'ordenació ... -
Equip ICE d’anglès a primer cicle d’educació infantil (0-3 anys): Amb una mirada crítica
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2018)Durant cursos 2015-2017 vam desenvolupar les metodologies que les diferents escoles bressols municipals de Lleida empren a l’hora de dur a terme l’activitat d’anglès a l’aula. Durant aquest curs hem volgut aprofundir en ... -
Writing is driving me nuts
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2018)These are a series of units designed by ESO teachers for ESO students who have to pass the External Examination of Competències Bàsiques de 4t ESO. This exam consists of three parts: listening comprehension, reading ... -
Catàleg d’Activitats d’Emprenedoria a la Formació Professional de les terres de Lleida
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2018)L’Equip ICE d’Implementació de l’emprenedoria a l’FP actual, pretén reprendre les tasques (creació de materials, suport i difusió de projectes i integració de l’emprenedoria) ja iniciades per l’anterior Equip ICE ... -
Unit 1: Family Links
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2017)The analysis and study of a family and its relationship is of paramount importance in order to get insight into an infant background. This information necessary for a kindergarten worker can be visually outlined in a ... -
Unit 1: The starting system in Diesel engines
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2017)The starting system is an essential part of the Diesel engine so as to assist the engine in the first steps of working when the cooling system has a low temperature. For this reason, the engine has an electrical system ... -
Unit 1: Orofacial exploration
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)The Orofacial Examination Protocol is very useful in providing a fast, initial, expedient detection of possible morphological and functional disorders, and to guide the patient toward the appropriate professionals. With ... -
Unit 1: Antibiotics and antibiotic sensitivity
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2017)The selection of a proper antibiotic is crucial for the efficient treatment of bacterial related diseases. A classical laboratory test in order to sort out the most suitable antibiotic to fight an infection is the Antibiotic ... -
Equip ICE d’anglès a primer cicle d’educació infantil (0-3 anys) : Les experiències de les Escoles Bressol Municipals d’Albarés i de Ronda-La Mercè
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2017)L’any 2013 es va introduir l’anglès a les aules de dos anys de l’Escola Bressol Municipal Albarés de Lleida sota l’aixopluc del seu projecte lingüístic. L’experiència i els bons resultats obtinguts van incentivar a crear ... -
Material per al professorat. La volta al món en 8... edificis
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)Aquest projecte va néixer de la iniciativa d’un grup de professors i professores de matemàtiques de secundària de Lleida que, amb el suport de l’ICE de la UdL, creà un grup de treball i elaborà aquest material amb l’objectiu ... -
Unitat 9: Síntesi. La volta al món en 8… edificis
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ... -
Unitat 8: L’esfera. L’Ericsson Globe. Estocolm
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ... -
Unitat 7: El con. Melbourne Central. Melbourne
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ... -
Unitat 6: El cilindre. La Torre Westhafen. Frankfurt
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ... -
Unitat 5: La piràmide. L’Hotel Luxor. Las Vegas
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ... -
Unitat 4: El prisma pentagonal. El Pentàgon. Washington D.C.
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ... -
Unitat 3: El prisma triangular. L’Edifici Fòrum. Barcelona
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ... -
Unitat 2: El cub. L’Escola Zollverein d’Administració i Disseny. Essen
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ... -
Unitat 1: L’ortoedre. L’aula d’un institut. Lleida
(Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ... -
Els problemes de l’Alícia en el país de les meravelles
(2015)Fitxa d'activitats on es treballen els següents continguts: palíndrom,corba de Peano (fractals), mesura (en milímetres, centímetres, nombres decimals, i construcció de cossos geomètrics), atzar i estratègies de càlcul.