Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • català 
    • English
    • català
    • español
  • Inicia la sessió
Repositori Obert UdL
Visualitza l'element 
  •   Inici
  • Recerca
  • Didàctiques Específiques
  • Articles publicats (Didàctiques Específiques)
  • Visualitza l'element
  •   Inici
  • Recerca
  • Didàctiques Específiques
  • Articles publicats (Didàctiques Específiques)
  • Visualitza l'element
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Considerations about creative literary writing: a work proposal for poetry writing in Spanish

Thumbnail
Visualitza/Obre
021648.pdf (2.401Mb)
Data de publicació
2014
Autor/a
Selfa Sastre, Moisés
Nòria Jové, Montserrat
Llovera, Lourdes
Citació recomanada
Selfa Sastre, Moisés; Nòria Jové, Montserrat; Llovera, Lourdes; . (2014) . Considerations about creative literary writing: a work proposal for poetry writing in Spanish. Lenguaje y textos, 2014, vol. 40, núm. 2, p. 97-103. http://hdl.handle.net/10459.1/48355.
Impacte


Logo de Web of Science    citacions a Web of Science

Logo d'Scopus    citacions a Scopus

Logo de Google Acadèmic  Google Acadèmic
Compartir
Exportar a Mendeley
Metadades
Mostra el registre d'unitat complet
Resum
El desarrollo de la competencia comunicativa escrita en la Educación Primaria se trabaja, a menudo, a partir de la escritura de textos muchas veces descontectualizados de las situaciones vitales del estudiantado y cuya finalidad es la aplicación de las normas ortográficas y sintácticas de la lengua en la que se escribe. En este artículo, proponemos un plan de trabajo de escritura creativa y literaria en español para estudiantes del Segundo Ciclo de la Educación Primaria. El objetivo de este es el de ofrecer un marco de composición ameno y al misno tiempo disciplinado en el que la escritura de pequeños textos poéticos sea una fuente de conocimiento y expresión escrita de textos verdaderamente significativos para el estudiante ya que son la expresión de su propio mundo interior.
Nota
In primary education, communicative competence in writing is often worked on by getting students to write texts that have very little to do with their own lives or the world around them and whose sole purpose is to get students to apply the spelling and syntax rules for the language in question. This paper presents a work plan for creative and literary writing in Spanish for third-and fourth-year primary students. The aim is to create an engaging, disciplined framework so that students can write short, genuinely meaningful, poetic texts in which they can express their own inner world and which can become a source of knowledge.
URI
http://hdl.handle.net/10459.1/48355
És part de
Lenguaje y textos, 2014, vol. 40, núm. 2, p. 97-103
Projectes de recerca europeus
Col·leccions
  • Articles publicats (Didàctiques Específiques) [259]

Contacteu amb nosaltres | Envia comentaris | Avís legal
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadades subjectes a 
 

 

Explora

Tot el repositoriComunitats i col·leccionsPer data d'edicióAutorsTítolsMatèriesAquesta col·leccióPer data d'edicióAutorsTítolsMatèries

Estadístiques

Veure estadístiques d'ús

D'interès

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contacteu amb nosaltres | Envia comentaris | Avís legal
© 2023 BiD. Universitat de Lleida
Metadades subjectes a