Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Lleida. Facultat de Ciències de l'Educació
dc.contributorPelegrí Viaña, Xavier
dc.contributor.authorBergé Comella, Jordi
dc.date.accessioned2014-07-18T07:33:46Z
dc.date.available2014-07-18T07:33:46Z
dc.date.issued2014-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/47405
dc.description.abstractAquesta activitat es centra en l’estudi de la qualitat percebuda per part dels usuaris de serveis socials bàsics de la ciutat de Lleida. L’anàlisi s’ha basat en dos centres en concret, Democràcia i Cappont. Per a l’elaboració d’aquesta investigació, s’han combinat tècniques quantitatives i qualitatives. Per una banda, s’ha utilitzat l’escala SERVQUAL per conèixer la percepeció que tenen les persones usuàries dels serveis esmentats i per l’altra, s’han realitzat entrevistes a estudiants del grau de Treball Social que han fet les pràctiques als centres estudiats. Els resultats, ens han servit per poder observar els elements més ben valorats i els aspectes sobre els quals cal incidir per millorar l’atenció. Finament, hem exposat quines creiem que són les modificacions que caldria introduir i quins són els aprenentatges personals d’aquesta investigació.ca_ES
dc.description.abstractThis activity focuses on the study of the quality perceived by the users of basic social services in the city of Lleida. The analysis focused on two centers in particular, Democràcia and Cappont. For the preparation of this research have combined quantitative and qualitative techniques. On the one hand, it has used the scale SERVQUAL to know the perception that have the people users of the social services and for the other, we has used interviews to students of degree of Social Work that have done the practical in the centres studied. The results have helped us to observe the most valued aspects. We also know that we must improve to provide better service. Finely, we explained what we believe are the changes that should be introduced and the personal learnings from this research.ca_ES
dc.format.extent72 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightscc-by-nc-ndca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectQualitatca_ES
dc.subjectQualitat percebudaca_ES
dc.subjectServeis socialsca_ES
dc.subjectGestió de la qualitat totalca_ES
dc.subjectTreball socialca_ES
dc.subject.otherServeis socialsca_ES
dc.subject.otherTreball socialca_ES
dc.subject.otherQualitatca_ES
dc.titleEstudi sobre la qualitat percebuda dels usuaris de serveis socials bàsics de la ciutat de Lleida: Centre de Democràcia i Cappontca_ES
dc.typebachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd