Sociological Variables and Interactional Strategies: Conversations between Instructors and Students at a Catalan University

Visualitza/ Obre
Data de publicació
1993Citació recomanada
Cots Caimons, Josep Maria;
.
(1993)
.
Sociological Variables and Interactional Strategies: Conversations between Instructors and Students at a Catalan University.
Sintagma: revista de lingüística, 1993, vol. 5, p. 25-35.
http://hdl.handle.net/10459.1/47232.
Metadades
Mostra el registre d'unitat completÉs part de
Sintagma: revista de lingüística, 1993, vol. 5, p. 25-35Projectes de recerca europeus
Col·leccions
Els fitxers de llicència següents estan associats amb aquest element:
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons.cc-by (c) Universitat de Lleida, 1993
Publicacions relacionades
Mostrant elements relacionats per títol, autor i matèria.
-
Sociological Variables and Interactional Strategies: Conversations between Instructors and Students at a Catalan University
Cots Caimons, Josep Maria (Sintagma: revista de lingüística, 1993-01-11) -
Norms of Interaction and Interpretation: an Ethnographic Approach to Discourse in a Catalan University Context
Cots Caimons, Josep Maria (Universitat de Lleida, 1992) -
Studying in a 'multilingual university' at home or abroad: Perspectives of home and international students in the Basque Country, Catalonia and Wales
Cots Caimons, Josep Maria; Garrett, Peter; Lasagabaster Herrarte, David (John Benjamins, 2016)The relatively recent phenomenon of the internationalisation of higher education (HE) in European non-English speaking universities has resulted in more linguistically diverse student bodies and has forced universities in ...