Show simple item record

dc.contributor.authorCots Caimons, Josep Maria
dc.contributor.authorArnó Macià, Elisabet
dc.contributor.authorBaiget Bonany, Ester
dc.contributor.authorIrun Chavarria, Montse
dc.contributor.authorLlurda, Enric
dc.contributor.authorNussbaum, Luci
dc.date.accessioned2014-05-13T10:41:58Z
dc.date.available2014-05-13T10:41:58Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.issn0214-9141
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/47190
dc.description.abstractEn aquest article s'analitzen quatre factors que poden incidir en el desenvolupament i el resultats de les tasques de reflexió metalingüística quan es realitzen en grup: tipus de tasca, formes d'interacci ó del grup, condici ó de monolingüe o bilingüe dels participants i llengua objecte de reflexió. Les dades analitzades provenen de la gravació i transcripci ó d'un seguit de sessions de treball en grup en les quals es proposava a nois i noies de secundària (14-15 anys) diferents tasques de tipus metalingüístic. Com a complement de l'an àlisi dels quatre factors esmentats, l'article tamb e inclou un apartat on es compara el proc és de reflexió que segueixen els estudiants de secundària amb el procés que segueixen alumnes del Curs d'Aptitud Pedag ògica (CAP).ca_ES
dc.description.abstractThe authors of this article analyze four factors which may have an influence on the development and outcomes of group work involving metalinguistic reflection: task type, interactive patterns, participants' monolingualism / bilingualism, and language itself as the object of reflection. The data analyzed are based on transcribed recording of a series of groupwork sessions that were carried out with secondary school students (aged 14-15) and which included diff erent types of metalinguistic tasks. In order to complement the analysis of the four factors mentioned above, the article also includes another section in which the reflection process followed by secondary school students is compared with that followed by students of a postgraduate course on language teaching.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherUniversitat de Lleidaca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a http://www.raco.cat/index.php/Sintagma/article/view/60481/99049ca_ES
dc.relation.ispartofSintagma: revista de lingüística, 1998, vol. 10, p. 81-105ca_ES
dc.rightscc-by (c) Universitat de Lleida, 1998ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/*
dc.subjectConsciència lingüísticaca_ES
dc.subjectReflexió metalingüísticaca_ES
dc.subjectTreball en grupca_ES
dc.subjectAprenentatge de llengüesca_ES
dc.subject.otherLlenguatge i llengües -- Adquisicióca_ES
dc.subject.otherLingüística aplicadaca_ES
dc.titleLa reflexió metalingüística en el treball de grupca_ES
dc.title.alternativeMetalinguistic reflection in group workca_ES
dc.typearticleca_ES
dc.identifier.idgrec000097
dc.type.versionpublishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by (c) Universitat de Lleida, 1998
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by (c) Universitat de Lleida, 1998