Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • español 
    • English
    • català
    • español
  • Iniciar sesión
Repositori Obert UdL
Ver ítem 
  •   Inicio
  • Revistes UdL
  • Ull crític, L'
  • Any: 2012 Núm.: 15-16
  • Ver ítem
  •   Inicio
  • Revistes UdL
  • Ull crític, L'
  • Any: 2012 Núm.: 15-16
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Approche thématique. "Le candélabre du temple" de Delly et "Por la puerta falsa" de Rafael Pérez y Pérez

Thumbnail
Acceder a los documentos
Fecha de publicación
2013-07-24
Autor/a
Canut, Concepció
Otros autores/as
Universitat de Lleida
Cita recomendada
(2013) . Approche thématique. "Le candélabre du temple" de Delly et "Por la puerta falsa" de Rafael Pérez y Pérez. http://hdl.handle.net/10459.1/47126.
Impacto


Logo de Web of Science    citaciones en Web of Science

Logo de Scopus    citaciones en Scopus

Logo de Google Académico  Google Académico
Compartir
Exportar a Mendeley
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Nota
Aquest article pretén ser un estudi comparatiu de les obres mencionades al títol de l’estudi escrites respectivament per Delly, pseudònim de dos germans que treballaven en estreta col·laboració i que formaven una parella molt particular, i per Rafael Pérez y Pérez. Rafael Pérez y Pérez mestre, s’entrega molt aviat a la literatura, a la vegada que exerceix la seva professió a l’ensenyament públic, quan vivia precàriament en certs destins rurals. D’ençà que va contactar amb l’editorial Juventud deBarcelona va gaudir d’un gran èxit literari. Algunes de les seves obres varen ser dutes al cinema, a la televisió i a la ràdio. Els dos autors que ens ocupen fan una literatura d’evasió amb la qual s’identificaven sobretot les lectores. Constatem que existeixen abundants punts en comú en ambdues novel·les triades, tant a nivell temàtic com estilístic. Pura coincidència? Potser es tracta que Pérez y Pérez coneixia les publicacions dels homòlegs francesos.
URI
http://hdl.handle.net/10459.1/47126
Proyectos de investigación europeos
Colecciones
  • Any: 2012 Núm.: 15-16 [30]

Contacto | Sugerencias | Aviso legal
© 2022 BiD. Universitat de Lleida
Metadatos sujetos a 
 

 

Explorar

Todo el repositorioComunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

De interés

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contacto | Sugerencias | Aviso legal
© 2022 BiD. Universitat de Lleida
Metadatos sujetos a