Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Lleida
dc.contributorFacultat de Lletres
dc.contributorBergés Saura, Laura
dc.contributor.authorArtigot Altisent, Ares
dc.date.accessioned2013-11-28T14:31:33Z
dc.date.available2013-11-28T14:31:33Z
dc.date.issued2013-06-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/46878
dc.description.abstractAquest treball es basa en l’anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO. L’objectiu és comprovar la concordança entre la identitat i la imatge de l’empresa, partint de la hipòtesi que, com més eficaç és la identitat i la seva transmissió, menys se’n diferencia la imatge. També hem tingut en compte el context d’aquests productes, des de les empreses productores i els punts de venda, passant per la seves poques opcions de promocionar-se a través dels mitjans convencionals; fins a la concepció que la societat en té i l’estreta relació la concepció del sexe. També hem aprofundit en els conceptes d’imatge i identitat corporatives per poder establir un esquema dels ítems necessaris per realitzar aquesta anàlisi, mitjançant bibliografia d’autors com Justo Villafañe o Cees van Riel.ca_ES
dc.format.extent84 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightscc-by-nc-ndca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.caca_ES
dc.subjectIdentitat corporativaca_ES
dc.subjectIdentitat mercantilca_ES
dc.subjectComunicacióca_ES
dc.subjectProductes eròticsca_ES
dc.subjectImatge corporativaca_ES
dc.titleAnàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELOca_ES
dc.typebachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd