Anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO

View/ Open
Issue date
2013-06-14Author
Artigot Altisent, Ares
Suggested citation
Artigot Altisent, Ares;
.
(2013)
.
Anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO.
http://hdl.handle.net/10459.1/46878.
Metadata
Show full item recordAbstract
Aquest treball es basa en l’anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de
productes eròtics LELO. L’objectiu és comprovar la concordança entre la identitat i la
imatge de l’empresa, partint de la hipòtesi que, com més eficaç és la identitat i la seva
transmissió, menys se’n diferencia la imatge. També hem tingut en compte el context
d’aquests productes, des de les empreses productores i els punts de venda, passant per la
seves poques opcions de promocionar-se a través dels mitjans convencionals; fins a la
concepció que la societat en té i l’estreta relació la concepció del sexe. També hem
aprofundit en els conceptes d’imatge i identitat corporatives per poder establir un
esquema dels ítems necessaris per realitzar aquesta anàlisi, mitjançant bibliografia
d’autors com Justo Villafañe o Cees van Riel.
European research projects
Collections
The following license files are associated with this item: