Now showing items 1-3 of 3

    • Anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO 

      Artigot Altisent, Ares (2013-06-14)
      Aquest treball es basa en l’anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO. L’objectiu és comprovar la concordança entre la identitat i la imatge de l’empresa, partint de la ...
    • Anàlisi de la imatge corporativa. L'estratègia de comunicació de Danone 

      Dan, Iulia (2013-06)
      Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) que exposem és una aproximació analítica a la importància i conseqüències de la imatge corporativa. El present estudi pretén determinar quins són els elements que contribueixen a la creació ...
    • Lideratge s'escriu en femení 

      Serrano Toldrà, Judit (2013-09)
      Són molts els que utilitzen el concepte de lideratge femení per crear una falsa sensació d’igualtat o de reivindicació feminista i, per contra, són pocs els que s’atreveixen a explicar en què consisteix aquest lideratge. ...