Browsing Grau Comunicació i Periodisme Audiovisuals by Author "Universitat de Lleida. Facultat de Lletres"
Now showing items 1-9 of 9
-
Anàlisi de la imatge corporativa. L'estratègia de comunicació de Danone
Dan, Iulia (2013-06)Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) que exposem és una aproximació analítica a la importància i conseqüències de la imatge corporativa. El present estudi pretén determinar quins són els elements que contribueixen a la creació ... -
El cinema de Wim Wenders i la tradició artística nord-americana
Carles Mora, Maria (2014)Les relacions i influències entre el cinema de Wim Wenders i certs fotògrafs i pintors americans com Walker Evans o Edward Hopper, ha estat àmpliament tractada i debatuda per historiadors, c ... -
La comunicació no verbal a la televisió
Murcia Soler, Eva; Capdevila i Capdevila, Joaquim (2015) -
EGUM, un guión cinematográfico
Gracia Ruiz, Estefania (2014) -
Historia y evolución de la radiofórmula musical española. Una visión general, musical y corporativa
Labarta Farró, Pascual (2018)Desde que las emisoras empezaron a emitir en España, la música fue un elemento común entre ellas. Primero, los oyentes podían escuchar a través de la radio música en directo que más tarde se sustituyó por la música ... -
Hollywood contra el mundo: la apropiación cultural y la representación de las culturas nativas de América y del Pacífico
Santos Garcia, Cristina (2017)La apropiación cultural consolida el poder de la cultura occidental por encima de otras culturas, banalizándolas y representándolas de manera errónea ante el resto del mundo. Aunque empezó a causa del colonialismo, hoy en ... -
La promoción turística en el audiovisual de ficción
Lérida Medina, Isabel (2016)Este trabajo es un estado de la cuestión sobre la promoción turística en el audiovisual de ficción, centrándonos principalmente en el cine. En estas páginas identificamos las líneas de investigación que se han explotado ... -
Quan l'ase i l'elefant piulen: El paper de Twitter a les eleccions presidencials d’EUA, 2016
Nicolae, Ovidiu Serban (2017)Internet i les xarxes socials són avui àrees cada vegada més rellevants en l’esfera pública. Per als polítics, les eines digitals són plataformes accessibles per fer campanya i mantenir un discurs constant amb el qual ... -
Servei públic i Google Books: externalitats
Rubies Garcia, Joan Ignasi (2014)Google Books és un producte destinat a fer accessible a Internet tot el coneixement de la humanitat, incloent aquell que és previ a l’invenció i expansió de la xarxa. Les pràctiques utilitzades han fet aflorir efectes ...