Browsing Grau Comunicació i Periodisme Audiovisuals by Author "Universitat de Lleida"
Now showing items 1-4 of 4
-
Anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO
Artigot Altisent, Ares (2013-06-14)Aquest treball es basa en l’anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO. L’objectiu és comprovar la concordança entre la identitat i la imatge de l’empresa, partint de la ... -
La comunicació especialitzada des del periodisme de fonts: la música aplicació pràctica: pla de comunicació d'una nova escola de música
Suñer Culla, Marina (2013-09)Aquest treball planteja analitzar des del periodisme de fonts la comunicació especialitzada en l’àmbit de la música, i més concretament en l’ensenyament musical. Consta de dues parts, la primera és un estudi on s’analitza ... -
Lideratge s'escriu en femení
Serrano Toldrà, Judit (2013-09)Són molts els que utilitzen el concepte de lideratge femení per crear una falsa sensació d’igualtat o de reivindicació feminista i, per contra, són pocs els que s’atreveixen a explicar en què consisteix aquest lideratge. ... -
La traducció de l'humor en el doblatge i la subtitulació
Charles Castro, Alba (2013-09)Aproximació a la traducció de guions d'humor per a doblatge i subtitulació. En el treball es tracten temes referents a l'humor com l'especificitat depenent de la cultura i els tipus d'humor que es poden trobar en les ...