Now showing items 10-13 of 13

    • La promoción turística en el audiovisual de ficción 

      Lérida Medina, Isabel (2016)
      Este trabajo es un estado de la cuestión sobre la promoción turística en el audiovisual de ficción, centrándonos principalmente en el cine. En estas páginas identificamos las líneas de investigación que se han explotado ...
    • Quan l'ase i l'elefant piulen: El paper de Twitter a les eleccions presidencials d’EUA, 2016 

      Nicolae, Ovidiu Serban (2017)
      Internet i les xarxes socials són avui àrees cada vegada més rellevants en l’esfera pública. Per als polítics, les eines digitals són plataformes accessibles per fer campanya i mantenir un discurs constant amb el qual ...
    • Servei públic i Google Books: externalitats 

      Rubies Garcia, Joan Ignasi (2014)
      Google Books és un producte destinat a fer accessible a Internet tot el coneixement de la humanitat, incloent aquell que és previ a l’invenció i expansió de la xarxa. Les pràctiques utilitzades han fet aflorir efectes ...
    • La traducció de l'humor en el doblatge i la subtitulació 

      Charles Castro, Alba (2013-09)
      Aproximació a la traducció de guions d'humor per a doblatge i subtitulació. En el treball es tracten temes referents a l'humor com l'especificitat depenent de la cultura i els tipus d'humor que es poden trobar en les ...