Show simple item record

dc.contributorGranollers i Saltiveri, Toni
dc.contributorUniversitat de Lleida. Escola Politècnica Superior
dc.contributor.authorBonastre Marsal, Laia
dc.date.accessioned2013-10-08T06:54:55Z
dc.date.available2013-10-08T06:54:55Z
dc.date.issued2013-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/46653
dc.description.abstractEn aquest projecte es presenta una heurística dirigida als avaluadors de l'experiència d'usuari (UX) de llocs web de comerç electrònic. Per això, s'han revisat les peculiaritats dels llocs web B2C i els factors que afecten als seus clients per determinar com aquests elements afecten la UX. Aquesta informació s'ha utilitzat per determinar la integritat i correcció de l'eina, la qual es basa en la recol·lecció de les recomanacions, guies de disseny o heurístiques presents en la literatura especialitzada.L'objectiu principal és l'estandarització i unificació de les recomanacions existents i l'anàlisi de les peculiaritats de les pàgines de comerç electrònic i com afecten a l'experiència d'usuari.ca_ES
dc.format.extent124 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightscc-by-nc-ndca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.caca_ES
dc.subjectExperiència d'usuarica_ES
dc.subjectComerç electrònicca_ES
dc.subjectAvaluació heurísticaca_ES
dc.subject.otherInteracció home-ordinadorca_ES
dc.titleElaboració d'una heurística per a l'avaluació de l'experiència d'usuari en llocs web de comerç electrònicca_ES
dc.typemasterThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc-nd
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc-nd