Implementació d'un instrument de mesura de la qualitat del servei d'un supermercat online

View/ Open
Issue date
2009-11-03Author
Viladrich Vilaseca, Ester
Other authors
Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior
Suggested citation
Viladrich Vilaseca, Ester;
.
(2009)
.
Implementació d'un instrument de mesura de la qualitat del servei d'un supermercat online.
http://hdl.handle.net/10459.1/45620.
Metadata
Show full item recordAbstract
Aquest treball posa en pràctica l'adaptació d'una enquesta anomenada E-S-QUAL, que avalua la qualitat del servei en establiments virtuals. Es parteix de la tesi del doctor Cristóbal i es combina amb part de la tesi del doctor Granollers, concretament amb el model MPIU+Q. S'ha implementat un lloc web amb l'enquesta, ens hem posat en contacte amb un supermercat virtual (Plusfresh.com)i l'hem posada en maxa per a que els clients la contestessin. Finalment, s'ha fet una anàlisi de les dades recollides i s'han extret uns informes i conclusions.