Show simple item record

dc.creatorArteaga, Deborahca_ES
dc.date.accessioned2012-04-25T14:07:31Z
dc.date.available2012-04-25T14:07:31Z
dc.date.issued2009-01-01ca_ES
dc.identifierhttp://www.raco.cat/index.php/Sintagma/article/view/240412ca_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/44174
dc.descriptionInstrucció basada en l’atenció a la forma a la classe de francès L2. Aquest articleestudia la integració de la gramàtica en el mètode comunicatiu a la classe de llengua. Considera l’adquisició de l’alternança masculí/femení dels adjectius regulars francesos i argumenta que caldria ensenyar aquest tret gramatical subratllant la regularitat de la concordança de l’adjectiu en francès. Es fa una revisió de dotze llibres de text de primer curs de francès utilitzats als Estats Units, anotant que, amb només dues excepcions, gairebé tots posen èmfasien una atenció basada en les formes (paradigmes individuals) enlloc de en la forma (el sistema subjacent a la gramàtica). Es conclou amb algunes suggerències sobre com els llibres de text podrien adreçar de forma més efectiva la dicotomia masculí/femení de l’adjectiu francès.ca_ES
dc.formatapplication/pdfca_ES
dc.languagecatca_ES
dc.publisherSintagma: revista de lingüísticaca_ES
dc.rightsL'accés als articles a text complet inclosos a RACO és gratuït, però els actes de reproducció, distribució, comunicació pública o transformació total o parcial estan subjectes a les condicions d'ús de cada revista i poden requerir el consentiment exprés i escrit dels autors i/o institucions editores.ca_ES
dc.sourceSintagma: revista de lingüística; Vol.: 21ca_ES
dc.titleForm-focused instruction in the french L2 classroomca_ES
dc.typePeer-reviewed Articleca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record