Show simple item record

dc.contributor.authorSamper Rasero, Luis
dc.date.accessioned2011-06-10T09:27:17Z
dc.date.available2011-06-10T09:27:17Z
dc.date.issued1986
dc.identifier.issn0210-2862
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10459.1/41507
dc.language.isospaca_ES
dc.publisherUniversitat Autònoma de Barcelonaca_ES
dc.relation.isformatofReproducció del document publicat a: https://doi.org/10.5565/rev/papers/v27n0.1510
dc.relation.ispartofPapers: revista de sociologia, 1986, núm. 27, p. 107-130ca_ES
dc.rightscc-by-nc, (c) Samper, 1986ca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.5/es/deed.caca_ES
dc.subject.otherSociologia de l'educacióca_ES
dc.titleNuevos y viejos paradigmas en la sociología de la educación : análisis del proceso británicoca_ES
dc.typearticleca_ES
dc.identifier.idgrec008745
dc.type.versionpublishedVersionca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.5565/rev/papers/v27n0.1510


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

cc-by-nc, (c) Samper, 1986
Except where otherwise noted, this item's license is described as cc-by-nc, (c) Samper, 1986