Universitat de Lleida
    • English
    • català
    • español
  • català 
    • English
    • català
    • español
  • Inicia la sessió
Repositori Obert UdL
Visualitza l'element 
  •   Inici
  • Recerca
  • Pedagogia i Psicologia
  • Articles publicats (Pedagogia i Psicologia)
  • Visualitza l'element
  •   Inici
  • Recerca
  • Pedagogia i Psicologia
  • Articles publicats (Pedagogia i Psicologia)
  • Visualitza l'element
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Un modelo de educación trilingüe. El sistema educativo del Valle de Áran. Descripción, actitudes y perspectivas

Thumbnail
Visualitza/Obre
re333_20.pdf (198.8Kb)
Data de publicació
2004
Autor/a
Lapresta Rey, Cecilio
Huguet, Àngel
Suïls, Jordi
Citació recomanada
Lapresta Rey, Cecilio; Huguet, Àngel; Suïls, Jordi; . (2004) . Un modelo de educación trilingüe. El sistema educativo del Valle de Áran. Descripción, actitudes y perspectivas. Revista de educación, 2004, núm. 333, p. 427-440. http://hdl.handle.net/10459.1/41457.
Impacte


Logo de Web of Science    citacions a Web of Science

Logo d'Scopus    citacions a Scopus

Logo de Google Acadèmic  Google Acadèmic
Compartir
Exportar a Mendeley
Metadades
Mostra el registre d'unitat complet
Resum
La comarca del Valle de Arán se encuentra situada en el extremo noroccidental de la provincia de Lleida, en plenos Pirineos. En las últimas décadas, este territorio se encuentra inmerso en un proceso de transformación cultural. La situación viene marcada por varios aspectos: a) un fuerte incremento de población, proveniente principalmente de la inmigración; b) la coexistecia en el territorio de tres lenguas oficiales: el occitano-aranés, como lengua propia de la comarca, el catalán y el castellano, y c) una situación de contacto entre lenguas y culturas bastante diferenciadas. El artículo presenta el proceso de transformación que ha sufrido el sistema educativo en el Valle de Arán en los últimos 20 años, caracterizado principalmente por el paso de un modelo de educación monolingüe a un modelo de educación trilingüe.
URI
http://hdl.handle.net/10459.1/41457
És part de
Revista de educación, 2004, núm. 333, p. 427-440
Projectes de recerca europeus
Col·leccions
  • Articles publicats (Pedagogia i Psicologia) [495]
  • Articles publicats (Geografia i Sociologia) [606]

Contacteu amb nosaltres | Envia comentaris | Avís legal
© 2022 BiD. Universitat de Lleida
Metadades subjectes a 
 

 

Explora

Tot el repositoriComunitats i col·leccionsPer data d'edicióAutorsTítolsMatèriesAquesta col·leccióPer data d'edicióAutorsTítolsMatèries

Estadístiques

Veure estadístiques d'ús

D'interès

Política institucional d'accés obertDiposita les teves publicacionsDiposita dades de recercaSuport a la recerca

Contacteu amb nosaltres | Envia comentaris | Avís legal
© 2022 BiD. Universitat de Lleida
Metadades subjectes a