Col·lecció que conté documents relacionats amb l'àmbit de la docència elaborats per unitats administratives i acadèmiques de la UdL amb l'objectiu de facilitar la tasca del professorat en el desenvolupament de la seva funció docent.

Collections in this community

Recent Submissions

  • Sistema de etiquetado automático de contenidos educativos para favorecer su reusabilidad e interoperatibilidad 

    Juárez Mecías, Jordi; Flores i Alarcia, Òscar (Edutec. Asociación para el Desarrollo de la Tecnología Educativa, 2013-12-15)
    The purpose of this research is to present a project of automatic labeling for learning objects. Focusing on the importance of labeling materials to promote their reusability, we have analyzed the problems we have encountered ...
  • Web 2.0 en la docencia universitaria: aprendizaje colaborativo a través de la tecnología 

    Flores i Alarcia, Òscar; Verdú Surroca, Noemí; Giménez Vilagrasa, Pilar; Juárez Mecías, Jordi; Mur Escobar, José Antonio; Menduiña Palma, Cristina (Universidad de Almería. Grupo de investigación "Investigación psicoeducativa y psicopedagógica"Instituto de Orientación Psicológica EOS, 2011)
    El concepto web 2.0 se utiliza para denominar a un conjunto de aplicaciones que están siempre en evolución de acuerdo a los requerimientos que los usuarios van realizando. En la red podemos encontrar muchas herramientas ...
  • Manual per crear una assignatura virtual 

    Flores i Alarcia, Òscar; Verdú Surroca, Noemí; Brescó Baiges, Enric (2006)
    El Manual d'assignatures virtuals és una guia d'orientació psicopedagògica per a crear assignatures virtuals i semipresencials, i sorgeix amb l'objectiu de facilitar la tasca del professorat en els diferents processos de ...
  • Manual d'eines de comunicació 

    Flores i Alarcia, Òscar; Verdú Surroca, Noemí; Brescó Baiges, Enric (2006)
    La comunicació és un puntal bàsic per al procés d'ensenyament - aprenentatge, per tant, en l'entorn telemàtic no se n'ha de prescindir. L'ús de la comunicació evitarà la individualització de l’aprenentatge i la sensació ...