Now showing items 22820-22839 of 23565

    • Unit 1: Orofacial exploration 

      Aldavert Fàbregas, Maria Mercè (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      The Orofacial Examination Protocol is very useful in providing a fast, initial, expedient detection of possible morphological and functional disorders, and to guide the patient toward the appropriate professionals. With ...
    • Unit 1: Antibiotics and antibiotic sensitivity 

      Ballesté Coma, Joan Carles (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2017)
      The selection of a proper antibiotic is crucial for the efficient treatment of bacterial related diseases. A classical laboratory test in order to sort out the most suitable antibiotic to fight an infection is the Antibiotic ...
    • Unit 1: Family Links 

      López Piñol, Ignasi (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2017)
      The analysis and study of a family and its relationship is of paramount importance in order to get insight into an infant background. This information necessary for a kindergarten worker can be visually outlined in a ...
    • Unit 1: The starting system in Diesel engines 

      Panadés Tocino, Albert (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2017)
      The starting system is an essential part of the Diesel engine so as to assist the engine in the first steps of working when the cooling system has a low temperature. For this reason, the engine has an electrical system ...
    • Unitarisme agrari?. Una aproximació als conflictes agraris dels darrers anys setanta a la plana d'Urgell 

      Aldomà i Buixadé, Ignasi (Universitat de Barcelona. Centre d'Estudis Històrics Internacionals, 2006)
    • Unitat 1: L’ortoedre. L’aula d’un institut. Lleida 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Unitat 2: El cub. L’Escola Zollverein d’Administració i Disseny. Essen 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Unitat 3: El prisma triangular. L’Edifici Fòrum. Barcelona 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Unitat 4: El prisma pentagonal. El Pentàgon. Washington D.C. 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Unitat 5: La piràmide. L’Hotel Luxor. Las Vegas 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Unitat 6: El cilindre. La Torre Westhafen. Frankfurt 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Unitat 7: El con. Melbourne Central. Melbourne 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Unitat 8: L’esfera. L’Ericsson Globe. Estocolm 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Unitat 9: Síntesi. La volta al món en 8… edificis 

      Arbiol Oliver, Germán; Bergadà Marimon, Ramon Miquel; Castillo Cervelló, Rosa; Córdoba Marsà, M. Montserrat; Grau Bernadó, Andreu; Ortiz Escoda, Palmira; Siscart Alberich, Montserrat (Universitat de Lleida. Institut de Ciències de l'Educació, 2016)
      Aquest material proposa a l’alumnat de fer la volta al món, a la cerca d’edificis amb la forma dels cossos geomètrics presents en el currículum de matemàtiques a l’ESO i fer-ne un estudi detallat. Els vuit cossos que es ...
    • Unitat de Peu Diabètic per a l’atenció a la població de la regió sanitària de Lleida: proposta d’un model de treball. 

      Pascual i Cubí, Joaquim (2014-05)
      La síndrome del peu diabètic, com a complicació de la diabetis mellitus, segueix sent una de les majors causes d’amputació no traumàtica de les extremitats inferiors. Actualment es compta amb la possibilitat de prevenir-la, ...
    • Univariate Parametric Survival Analysis using GS-distributions 

      Sorribas Tello, Albert; Muiño, José M.; Rué i Monné, Montserrat; Fibla Palazón, Joan (Institut d'Estadística de Catalunya (Idescat), 2006)
      The GS-distribution is a family of distributions that provide an accurate representation of any unimodal univariate continuous distribution. In this contribution we explore the utility of this family as a general model in ...
    • Universal centers and composition conditions 

      Giné, Jaume; Grau Montaña, Maite; Llibre, Jaume (London Mathematical Society, 2013)
      In this paper, we characterize the universal centres of the ordinary differential equations , where ai(θ) are trigonometric polynomials, in terms of the composition conditions. These centres are closely related with the ...