2024-03-29T05:22:11Zhttps://repositori.udl.cat/server/oai/requestoai:repositori.udl.cat:10459.1/458342017-06-09T14:02:56Zcom_10459.1_48com_10459.1_46col_10459.1_375
Rojas Castillo, Ivan
2008-11-19T12:26:13Z
2008-11-19T12:26:13Z
2008-11-19T12:26:13Z
http://hdl.handle.net/10459.1/45834
Hem dissenyat un sistema de presentacions interactives que sincronitza diferents continguts multimèdia utilitzant el llenguatge SMIL. Aquests continguts són: un vídeo on un professor presenta una matèria, un seguit de transparències que il·lustren la seva presentació i una taula de continguts que en mostra un esquema i permet navegar-hi. També hem creat una aplicació que facilitarà l'edició d'aquestes presentacions.
cat
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/</a>)
L'aplicació o biblioteca de programes que acompanya aquest document està subjecte a una llicència GNU-GPL, amb la qual es permet executar-la, estudiar-la, modificar-la i redistribuir-la sota la llicència GNU-GPL(<a href="http://www.gnu.org/copyleft/gpl.html">http://www.gnu.org/copyleft/gpl.html</a>)
Disseny i implementació d'una aplicació de suport a l'edició i sincronització de material didàctic multimèdia amb SMIL
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
oai:repositori.udl.cat:10459.1/458352017-06-09T14:02:56Zcom_10459.1_48com_10459.1_46col_10459.1_375
Barri Vilardell, Ignasi
Rius Torrentó, Josep Maria
2010-05-04T10:34:28Z
2010-05-04T10:34:28Z
2010-05-04T10:34:28Z
http://hdl.handle.net/10459.1/45835
Implementació del disseny d'una aplicació de còmput distribuït peer-to-peer. Es porta a terme la creació d'un model del sistema. La implementació dels algorismes o polítiques que el formen i la simulació del mateix.
spa
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/</a>)
CoDiP2P sistema de computación distribuida Peer to Peer
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
oai:repositori.udl.cat:10459.1/466852017-06-09T14:02:56Zcom_10459.1_48com_10459.1_46col_10459.1_375
Gibanel López, Adrián
2013-10-22T07:06:54Z
2013-10-22T07:06:54Z
2013-09
http://hdl.handle.net/10459.1/46685
The purpose of this master thesis is to design and test the setup of a Zimbra 8
Open Source Edition (OSE) High Availability System (HA) in Ubuntu 12.04.
A HA system has been proposed and tested in a laboratory environment. Its setup
has been documented in its all length.
The master thesis shows that thanks to some minor modifications to Zimbra OSE
core and thanks to freely available Open Source HA software one can achieve a
HA Zimbra OSE system.
The proposed HA Zimbra OSE system can be improved in many ways and the
author suggests several ways of doing so.
eng
info:eu-repo/semantics/openAccess
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
cc-by-nc-nd
High availability
Zimbra
Email
Open source
Free software
Zimbra 8 high availability on Ubuntu 12.04
masterThesis
oai:repositori.udl.cat:10459.1/480362017-06-09T14:02:56Zcom_10459.1_48com_10459.1_46col_10459.1_375
Huguet Puig, Eulàlia
2015-03-04T09:21:46Z
2015-03-04T09:21:46Z
2014-10
http://hdl.handle.net/10459.1/48036
Dissenyar i implementar una eina web que a partir de les dades recollides en el camp d'experimentació, les gestioni i les tracti adequadament per poder visualitzar-les a la pantalla a través d'una gràfica
cat
info:eu-repo/semantics/openAccess
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
cc-by-nc-nd
Web
Django
CSV
Python
D3.js
Eina web de gestió de recollida de dades experimentals
masterThesis
oai:repositori.udl.cat:10459.1/458322017-06-09T14:02:56Zcom_10459.1_48com_10459.1_46col_10459.1_375
Bosch Monserrate, Gerard
2012-04-10T09:06:29Z
2012-04-10T09:06:29Z
2012-04-10
http://hdl.handle.net/10459.1/45832
El sistema de noms de domini (DNS) proveeix d'un sistema distribuït per a la resolució de noms
El sistema de noms de domini (DNS) proveeix d'un sistema distribuït per a la resolució de noms de host en la infraestructura d'internet. Aquest sistema permet que cada organització gestioni les dades dels noms dels seus nodes en la jerarquia del sistema DNS. En una organització però, es poden donar diversos nivells de delegació a determinades parts de la infraestructura de l'organització . Per tal de descentralitzar la gestió d'aquestes parts es presenta un sistema de programari lliure que permet la delegació d'una forma controlada amb control i nivells d'accés d'usuari de forma concurrent i remota a través d'una interfície web. La implementació, configuració, integració i desplegament d'aquest sistema en la xarxa de la Universitat de Lleida es descriu al llarg d'aquesta memòria.
cat
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Implantació del sistema Sauron per a la gestió del sistema DNS de la UdL
info:eu-repo/semantics/masterThesis
oai:repositori.udl.cat:10459.1/458372017-06-09T14:02:56Zcom_10459.1_48com_10459.1_46col_10459.1_375
Brunetti Fernández, Josep Maria
2009-09-16T08:13:31Z
2009-09-16T08:13:31Z
2009-09-16T08:13:31Z
http://hdl.handle.net/10459.1/45837
L'objectiu principal d'aquest treball es estudiar la plataforma Google App Engine en la seva versió en Phyton. Per a estudiar i provar la plataforma, s'ha desenvolupat una aplicació web de programari lliure que permet la publicació de blogs de viatges. Aquesta aplicació està desenvolupada sobre Django i s'integra amb altres serveis de Google com l'autenticació amb els seus comptes Google Maps o Picasa Web Albums.
cat
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/</a>)
Estudi de la plataforma Google App Engine utilitzant Django
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
oai:repositori.udl.cat:10459.1/458382017-06-09T14:02:56Zcom_10459.1_48com_10459.1_46col_10459.1_375
Montañola Lacort, Alberto
2009-09-16T08:48:36Z
2009-09-16T08:48:36Z
2009-09-16T08:48:36Z
http://hdl.handle.net/10459.1/45838
The goal of this project is the integration of a set of technologies (graphics, physical simulation, input), with the azm of assembling an application framework in phyton. In this research, a set of key introductory concepts are presented in adoption of a deep study of the state of the art of 3D applications. Phyton is selected an justified as the programing language due to the features and advantages that it offers in front of other languages. Finally the design and implementation of the framework is presented in the last chapter with some client application examples.
eng
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/</a>)
Integration of a 3D rendering engine with a physics simulator
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
oai:repositori.udl.cat:10459.1/458332017-09-22T13:53:38Zcom_10459.1_48com_10459.1_46col_10459.1_375
Cerveró Abelló, M. Àngels
Ojeda Contreras, Jesús
2008-11-19T11:14:10Z
2008-11-19T11:14:10Z
2008-11-19T11:14:10Z
http://hdl.handle.net/10459.1/45833
Relief Mapping is giving great results for the creation of 3D impostor models. An impostor model is a simplication of an original geometric model that is used to replace it. Then, the original volume can be reproduced in a high quality representation with very few artifacts or cracks and a high compactness. We have studied the state of the art on Relief Impostors and some current techniques related to them. In particular, we have implemented the Omni-directional
Relief Impostors (ORI) technique and its hierarchical extension (HORI), througn the usage of spatial partition methods. We expose an alternative to the spatial distribution and selection of the impostors. Furthermore, we show a different computation for the rendering view distance in order to guarantee a minimal quality for the simplified representation. Finally, we discuss the obtained results and propose some new ideas or approaches to enhance the efficiency and quality of the final rendering using ORIs' and HORIs' techniques. In addition, our implementation has involved a software engineering study in the Open Source field.
cat
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/</a>)
L'aplicació o biblioteca de programes que acompanya aquest document està subjecte a una llicència GNU-GPL, amb la qual es permet executar-la, estudiar-la, modificar-la i redistribuir-la sota la llicència GNU-GPL(<a href="http://www.gnu.org/copyleft/gpl.html">http://www.gnu.org/copyleft/gpl.html</a>)
Representació de grans escenes urbanes emprant jerarquies d'impostors en relleu
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
oai:repositori.udl.cat:10459.1/458362017-06-09T14:02:56Zcom_10459.1_48com_10459.1_46col_10459.1_375
Mateu Meseguer, Víctor
2010-05-03T10:56:31Z
2010-05-03T10:56:31Z
2010-05-03T10:56:31Z
http://hdl.handle.net/10459.1/45836
En aquest treball s'ha implementat la prova de Peng per demostra la correctesa d'un procés de mescla de vots, xifrats amb la xifra de Paillier. A continuació s'ha dissenyat una modificació per treballar amb la xifra de ElGamal additiu. Finalment s'ha comparat les dues implementacions.
cat
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/</a>)
Implementació d'un sistema de votació sobre la xifra de Paillier i ElGamal
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
oai:repositori.udl.cat:10459.1/480432017-06-09T14:02:56Zcom_10459.1_48com_10459.1_46col_10459.1_375
Noguero Marín, Xavier
2015-03-09T09:46:11Z
2015-03-09T09:46:11Z
2013-09
http://hdl.handle.net/10459.1/48043
L'auge vertiginós de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) durant els darrers anys
ha creat empremta en la vida quotidiana de la societat mundial, i cada dia hi han més eines al nostre
abast que ens faciliten la vida si en sabem treure profit.
En l'àmbit universitari, la docència i la recerca universitàries per la seva naturalesa són sectors on ja
fa temps que aprofiten les TIC per millorar-ne l'excel·lència. Per exemple, l'e-learning és un tipus
d'ensenyament a través d'Internet on professor i alumne poden estar distants geogràficament. La
majoria d'universitats ja implementen aquest tipus d'ensenyament comptant amb algun servei de
campus virtual com a eina d'ús àmpliament coneguda i gaudeixen de nombrosos avantatges que
beneficien tant a l'estudiantat com al professorat i al personal d'administració i serveis.
Els sistemes de videoconferència, juntament amb la millora de les connexions a Internet a les llars,
conjuminen un altra vessant de les TIC que tenen un gran impacte potencial per a la societat, i així,
el fet de poder comunicar-se a distància amb veu i imatge en temps real comporta un estalvi de
temps i diners força considerable. L'aprofitament d'aquestes oportunitats que ofereixen les TIC
provocarà una reinvenció dels centres educatius i potenciarà un aprenentatge cada cop més pràctic i
agradable.
L'objectiu del present projecte es estudiar sistemes de videoconferència que puguin ser utilitzats per
ells mateixos o de forma integrada al campus virtual de la Universitat de Lleida. A més, també seran
objecte d'avaluació els mecanismes i metodologies estàndards per ajudar a la selecció del producte
que més s'escaigui a les necessitats de la UdL.
Així doncs, forma part de l’abast d’aquest projecte la definició de les necessitats que pot cobrir una
eina de videoconferència integrada al campus virtual i l'estudi de les possibles aplicacions futures
que se li pot donar per part de la comunitat universitària. I en funció d’aquesta definició, i dels
sistemes TIC actuals amb els quals hi pot haver dependència, es definiran els requeriments que
posteriorment caldrà valorar per totes les solucions de sistemes de videoconferència destacables per
tal de poder seleccionar la més indicada.
Durant la seva durada s’abordaran tot un seguit d'etapes per tal de triar un producte final, iniciant en
primer lloc l'anàlisi prèvia de l'escenari plantejat, l'anàlisi de requeriments de la universitat, l'estudi
de metodologies de valoració de projectes o eines informàtiques, la recerca de productes de
videoconferència destacables i la posterior valoració, l'estudi de costs i retorn de la inversió del
projecte, i finalment, la definició d'un escenari de pla pilot dins la pròpia universitat
cat
info:eu-repo/semantics/openAccess
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
cc-by-nc-nd
Videoconferència
Estudi d'implantació d'un sistema de videoconferència a la Universitat de Lleida
masterThesis