Treballs de fi de grau en Turisme de la Facultat de Dret i Economia [Més informació del grau]

Recent Submissions

  • Los animales de compañía en el mundo del alojamiento 

    Yuryeva, Yana (2016)
    El debate sobre la presencia de los animales y su correcta integración se plantea cada vez más dentro de la nuestra sociedad. El hecho de poder viajar con las mascotas es un paso esencial para facilitar su acceso a los ...
  • Rutes per pobles abandonats del Pallars Jussà 

    Buixadé Rovira, Anna (2016)
    En aquest treball s’hi pot trobar una sèrie de rutes per pobles abandonats del Pallars Jussà. S’intenta descobrir el motiu de l’abandó dels pobles, l’emigració de la població i de com resten avui aquests després d’unes ...
  • Airbnb en el punt de mira: plataforma col·laborativa o negoci encobert? 

    Albareda Cuadras, Núria (2016)
    El present estudi pretén analitzar el fenomen del Turisme Col·laboratiu des de la perspectiva de la gestió de preus que fan els allotjaments de turisme col·laboratiu en relació a l’estacionalitat turística i comparar-ho ...
  • Les dues cares de Turquia, l'afectació del terrorisme en el turisme de Turquia 

    Abad Oliva, Clara (2016)
    Turquia, l’origen de múltiples civilitzacions i cultures diferents, és el punt mig entre el món occidental i el món oriental. Un país que històricament s’hi ha assentat molts pobles i cultures diferents, formant així la ...
  • Estudi del comportament dels restaurants de Lleida a Facebook. A la recerca de la publicació ideal 

    Tobeña Alòs, Ricard (2015-06)
    Aquest estudi analitza el comportament d'alguns restaurants de la ciutat de Lleida a Facebook, gràcies a la importància que ha adquirit aquesta xarxa social a la societat. Mitjançant una recollida manual de les publicacions ...
  • Impacto económico de los estudiantes de movilidad de la Universidad de Lleida 

    Sánchez Dávalos, Carlos (2015-06)
    El presente estudio pretende analizar y comprobar cuál es el impacto económico que los estudiantes de movilidad generan en la ciudad de Lleida, motivados por este turismo académico en la Uni ...
  • Anàlisi del perfil turístic de Sant Cugat del Vallès 

    Sala Font, Pol (2015-07)
    Estudia i valora les dades i condicions d'una ciutat amb un model turístic singular. En que el model de Turisme urbà es decanta a partir de les activitats derivades dels negocis i/o de les activitats educatives radicades ...
  • Estudio Socio-económico Animac 2015 

    Quintero Angullo, Ainoa (2015-07)
    Hoy en día, es primordial que una región sea reconocida turísticamente, ya que, nos aportará muchos beneficios para el territorio. La cultura y los festivales culturales son la principal forma de desarrollarse a nivel local ...
  • Leandre Cristòfol, Os de Balaguer i el seu temps 

    Bumb, Radu (2015-06)
    El treball esta compost per dues parts, una part és la recerca d’informació sobre Leandre Cristòfol i el poble d’Os de Balaguer i l’altra és un projecte que es fa a partir de la informació trobada. Leandre Cristòfol ha ...
  • Les sinèrgies del turisme urbà en la ciutat intermèdia. Cas pràctic de Lleida 

    Borràs Puértolas, Joana (2015-06)
    En el present treball es pretén descriure la ciutat de Lleida des d’una òptica sinèrgica, on es destaquen els àmbits turístic i urbanístic. Es tracta doncs d’analitzar les dinàmiques urbanes d’aquesta ciutat intermèdia ...
  • Moldavia - diagnóstico de la comunicación online 

    Bajora, Alexandrina (2015-06)
    Moldavia es un país situado en el centro de Europa, pero a pesar de esto es un país totalmente desconocido. La joven república recibe anualmente muy pocos turistas y el turismo interno presenta cifras bajas. Actualmente ...
  • Els futurs turismòlegs com a viatgers socials: comparativa entre la UdL i la UniMC 

    March Guasch, Maria (2015-05)
    El treball que teniu a les mans, “Els futurs turismòlegs com a viatgers socials”: -comparativa entre UdL i la UNIMC-, és un estudi comparatiu entre els estudiants de Lleida i de Macerata (curs 2014/15) com a viatgers ...
  • Impacte "Instagram meetups" en estacions d'esquí a Catalunya 

    Mangues Tarroja, Neus (2015-05)
    Amb aquest treball tinc com a principal objectiu descriure la capacitat per difondre a les xarxes socials i sobretot a la xarxa d’Instagram, analitzant un seguit de “Instagram meetups” que es van realitzar al Pirineu Català ...
  • Les 10 ciutats més visitades mundialment i el seu fenomen 2.0 

    Esteve Blasco, Aida (2015-06)
    La primera part correspon a tota aquella informació referent al contingut teòric del treball, primerament trobem una breu descripció de la importància del turisme que ens ajudarà a situar i a enllaçar la següent part ...
  • Millennials: la generació que revoluciona el turisme 

    Camara Camara, Fatou (2015-05)
    El present estudi analitza la literatura més rellevant sobre la generació dels Millennials en el seu comportament envers a les activitats turístiques que realitzen i els seus hàbits i usos de les noves tecnologies abans, ...